Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box
J’ai déjà essayé de communiqué avec eux déjà:
Email du 10/19/2010 04:15 PM
Dear Jose,
Thank you for your interest in Bloom Energy! Please accept our apologies for the delayed response. Know that our team has been working diligently to get back to everyone, and we certainly appreciate your patience.
Bloom is continuing to develop our technology which will lead to a residential product that can run independent of the current power system. We have a ways to go, but we are working with numerous partners to ensure that our residential product will benefit people and the environment. We will have residential units available in the next 5 to 10 years. We encourage you to go to our website, www.bloomenergy.com to join our mailing list so that we can keep you informed of our ongoing developments. Thank you for your interest in Bloom. We look forward to serving you in the future!
Kind Regards,
The Bloom Energy Team
www.bloomenergy.com
http://www.facebook.com/bloomenergy
Moi je crois que chaque foyer devrais être independent pour son energie .
Mais je constate que depuis l’epoque de Tesla nous aurions eu l’energie non polluant si ce n’était de certain groupes !!@#! .
Tellement d’inventions on était stopper depuis cette époque et encore ..
Fil complet:
- Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box - Minimalist, 03/04/2011, 05:24
- Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box - Michel Alliance, 03/04/2011, 05:47
- Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box - JoseManuel, 03/04/2011, 15:41
- Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box - ReR, 03/04/2011, 16:44
- fausse alternative - Vulcain, 03/04/2011, 23:41
- fausse alternative - Vulcain, 03/04/2011, 23:41
- Surface requise pour alimenter la planète en énergie solaire - CrazyHorse, 04/04/2011, 00:57
- Alternative au nucléaire: Technologie Bloom Box - Michel Alliance, 03/04/2011, 05:47